Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2011 20:52 - Встъпителни слова
Автор: skorzeny Категория: История   
Прочетен: 4069 Коментари: 0 Гласове:
4



Встъпителни слова в защита на българщината

image


Не бива да се използват словата за прознословия. Словото бе в началото, както се пише в Стария завет и мнозина от нас блудстват с него, използвайки за изразяване най-примитивните форми на емоции, които аз бих оприличил като най-елементарната селска псувня или поредното тананикане на някоя чалга песен. Тук обаче аз за първи и последен път ще спомена тази чума на глобалистичното време и от днес нататък ще се посветя на облагородяване съдържанието на постингите ми, посредством многобройните постинги, които живот и здраве ще предоставя на Вашето внимание.


,,А СЕГА КЪМ СЪЩИНАТА."" - Достоевски

Аз се посвещавам на публикуването на статии, свързани със славната българска история от далечното ни минало, защото, уви, най-славните ни времена отдавна са минало, а живеем сега в най-страшните и морално рушащите. НЕ, като български националист няма да позволя да падне и таз последна преграда срещу чуждите интереси българското да бъде окончателно превърнато в интернационално. Тази преграда е СЛОВОТО-ДАР, защото то е дадено, за да просвещава СЛУШАЩИТЕ ГО!!! Който има уши, ще чуе.  Нека с тези редове положа началото защитата на принципите, които аз браня и принципите, които трябва всеки един български патриот да има!!!

АЗ КАЗАХ!!! ДА ЖИВЕЕ БЪЛГАРИЯ, НАЙ-СВЯТА И ВЕЧНА НА СВЕТА!!!






Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: skorzeny
Категория: История
Прочетен: 77288
Постинги: 4
Коментари: 14
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930